środa, 3 maja 2017

Pompikcon w Hajnówce

Rety... 28 kwietnia 2017 w Szkole Podstawowej Nr 6 w Hajnówce odbyła się wielka impreza pod hasłem "Z żuberkiem Pompikiem w świecie przyrody". Było to podsumowanie prowadzonej w klasach 1-3 przez cały rok szkolny akcji (tzw. innowacji pedagogicznej) oficjalnie zaakceptowanej przez Podlaskiego Kuratora Oświaty. W ramach akcji uczniowie poznawali książki o Pompiku (dla przypomnienia cztery okładki poniżej), a za ich pośrednictwem - bogactwo życia w Puszczy Białowieskiej. Ale to nie wszystko - było jeszcze rysowanie leśnych zwierząt i komiksów o nich, decoupage z puszczańskimi motywami, spotkania ze znawcami i miłośnikami przyrody, inscenizacje...



Piątkowa impreza przerosła jednak wszystko. Nie pojechałem przez nią na Pyrkon, ale absolutnie nie żałuję. Hajnowski Pompikcon był nie-sa-mo-wi-ty! Był konkurs na najbardziej pomysłowe i pyszne leśne ciasto (czy muszę mówić, że wszystkie zajęły pierwsze miejsce?)...



... były ulubione żubrze zabawy w bieganie, bęcanie i siłowanie...



...były występy orkiestry szkolnej (była "Pszczółka Maja"!)...



...był nawet cosplay, czyli przygotowane przez całe klasy przebrania (Państwu pozostawię przyjemność rozpoznania bohaterów, w które wcieliły się dzieci).



Ja sobie w spokoju poczytałem komiksy o Pompiku (jak się okazało również o innych moich bohaterach)...



...i na koniec (choć właściwie to było na początek) dostałem wspaniałą pamiątkową dyplomo-plakietkę!



Wzruszenie odbiera mi moc stukania w klawiaturę, na tym więc moją relację skończę, dobrze? Bardzo, bardzo dziękuję...

1 komentarz:

O Peggy Brown ! pisze...

Super! Wielki podziw dla organizatorów za wspaniały pomysł i zaangażowanie. Aż serce rośnie widząc ile wspaniałych rzeczy można stworzyć podczas owocnej współpracy :)