środa, 17 lipca 2013

Wiedźmun w cdp.pl

Jakoś tak na dniach powinienem celebrować dziesiątą rocznicę publikacji papierowego "Wiedźmuna". A czy może być lepszy sposób na celebrację, niż wznowienie? Co prawda cyfrowe, nie papierowe, ale za to od razu dwie części "Wiedźmuna" na raz! Po szczegóły proszę klikać TUTAJ lub na obrazek:



Czytelnikom należą się dwa słowa wyjaśnienia należy się grubo ponad 100 słów wyjaśnień:
- cyfrowy wiedźmun różni się od papierowego tym, że ma nową okładkę (bo ta papierowa do dziś przyprawia mnie o gęsią skórkę, przepraszam, przepraszam, moja culpa (choć nie mój pomysł ani kolory), a poza tym zawiera nie tylko klasyczne "Dwie wieże funduszu emerytalnego", ale też nigdy niepublikowane na papierze "Przeznaczenie miecza", plus kilka bonusowych rysunków z wiedźmunem;
- Gierwald to efekt mojej fascynacji twórczością Andrzeja Sapkowskiego, więc 90% żartów zyskuje dodatkowy wymiar dla kogoś, kto zna sagę o wiedźminie;
- wiedźmun to dziecko przełomu tysiącleci, stąd odniesienia do Matrixa, Harrego Pottera czy Big Brothera;
- choć nie robiłem tych komiksów z myślą o dzieciach, są do pewnego stopnia "kid-friendly" (ale uwaga, musi to być taki "kid", który już Sapkowskiego czytuje!);
- doniesienia o sekretnym scenariuszu trzeciej części wiedźmuna, ukrytym w czeluściach szuflady autora, są w 43,5% prawdziwe.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Musi być świetny! Ja już czytam Sapkowskiego, bardzo lubię, muszę przeczytać komiks!
pozdrawiam, Aleksy Krysztofiak "Książki na czacie"